london under Easter

°
°
°
°
checkade in på M&M affären i centrala London. Förstår inte varför M&M är så populärt här, det består ju bara av små färgglada bitar med choklad. Tycker inte är så himla gott. M&M butiken i London är en av de största i Europa och detta stället har blivit en attraction för turister.
°
Åkte på en sån cykel båt på Hyde Park. Det var trevligt i början men efter ett tag blev det jobbigt så rekommenderas ej. Eller jo, kan rekommenderas om man har pojkvän för det är ganska romantiskt
°
Jag har besökt London ganska många gånger under mitt år i Nottingham. Förmodligen åker jag dit snart igen. Finns inte så mycket att göra i London, eftersom jag har redan gjort all sightseeing. Så nu när jag åker dit blir det mest fest och testa på god mat.  På den sista bilden åt vi på en Koreansk Restaurang.
Det var så himla goootttt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0